duminică, 5 februarie 2012

desertul de duminca...

pentru ca am cativa prieteni care imi urmaresc constant toate postarile in special duminica, si mi se pare normal pentru ca in cursul saptamanii suntem cu totii ocupati si nu prea avem timp de vizite,m-am gandit sa va  intampin cu un desert facut in casa, este felul meu de a va multumi ca reveniti in casa mea...pentru duminica aceasta am ales sa va fac clatite, sunt sigura ca va fi pe placul tuturor...o sa va arat si dovezile imediat, dar nu inainte de a va spune ca le-am umplut cu dulceata de prune, o dulceata facuta tot de mine vara trecuta, am primit cateva prune gustoase de la nasul de botez al sotului meu si nu puteam sa nu le transform in ceva si mai gustos...apoi am oprit cateva clatite pe care le-am umplut cu dulceata de capsuni din propria mea gradina, pentru a satisface toate papilele gustative...acum nu-mi ramane decat sa va spun: pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cizmulite Crosetate

Cizmulițe de interior cu talpica