ciucurasi


ca sa fac ciucurasii am avut nevoie d e o bucata de carton mai tare, din care am decupat doua cercuri, de dimensiuni egale, iar in interiorul  lor am mai decupat inca un cerc cu diametrul jumatate cat cercul mare...dupa ce am pregatit astfel cerculetele, le-am pus unul peste celalalt si am inceput sa bobinez lana pana ce am umplut tot interiorul cercului...am taiat apoi cu o foarfeca firele de pe circumferinta cercului mare, apoi cu un fir de lana am legat bine printre cele doua cercuri...dupa ce am legat bine, am taiat cercurile din carton cu o foarfeca, le-am scos si apoi am inceput sa tund ciucurele pana am ajuns la dimensiunea dorita...am facut un jnurulet de care am prins amandoi ciucurasii si l-am folosit la cosul ptr carlige...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu