luni, 5 martie 2012

cafea cu miros de primavara..part01(02)

pentru inceput am avut nevoie de foarfeca, pensula, fire si adeziv...
m-am ocupat mai intai de capac,am crezut initial ca e mai mic si ca o sa termin mai repede, dar nu a fost deloc asa, fiind mic a fost desigur si foarte migalos

am decorat capacul mai intai cu fir galben, apoi cu fir  rosu si la final am pus un pic de verde si a  iesit cam asa, dragut, nu?

azi dimineata m-am trezit foarte vesela, m-am dus repede in bucatarie sa pun de cafea, ma reped dupa cutia in care pastrez cafeaua si deodata zambetul meu disparuse, cutia era tare urata, trista si atat de intunecata....asa ca m-am hotarat sa o decorez, vreau ca zambetul sa mi se largeasca si mai tare  atunci cand deschid dulapul...dupa multa munca si rabdare am reusit sa o fac dupa starea mea de spirit de azi dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cizmulite Crosetate

Cizmulițe de interior cu talpica